برتری پرگل تیم ملی فوتسال بانوان مقابل بانوان هنرمند
نوشته شده توسط : sadis

'شهرزاد مظفر'سرمربی تیم ملی فوتسال زنان كشورمان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا،گفت: هدف تیم ملی فوتسال انجام یك بازی تداركاتی نبود بلكه این یك دیدار كاملا دوستانه با هدفی خیرخواهانه بود و خوشبختانه برگزار كنندگان توانستند مبلغ قابل توجهی برای كودكان بی سرپرست جمع آوری كنند.

وی در ادامه به اردوی تیم ملی فوتسال به منظور شركت در رقابتهای فوتسال غرب آسیا در بحرین اشاره كرد و گفت: هم اكنون اردوی تیم ملی با حضور 15 بازیكن در حال برگزاری است و اردو تا 24 اسفند ماه ادامه خواهد یافت.

مظفر با اشاره به اینكه بازیكنان به لحاظ جسمانی خسته هستند ،گفت:به دلیل برگزاری اردوهای آمادگی و حضور در رقابتهای لیگ برتر تیم به لحاظ جسمانی خسته است و نیاز به تمرینات مناسب و ریكاوری دارد تا تیم به شرایط ایده ال جسمانی برسد.

وی ادامه داد: با پایان این اردو در 24 اسفند ماه تا پنجم فروردین 91 اردویی نخواهیم داشت و پس از آن بازیكنان با شرایط بهتری در اردو حاضر خواهند شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران با بیان اینكه هنوز هیچ فیلم یا اطلاعاتی در مورد تیم های رقیب ایران در رقابتهای غرب آسیا بدست نیاورده است ، افزود: متاسفانه هنوز هیج اطلاعاتی از حریفانمان در این رقابتها نداریم اما با تكیه بر اطلاعات قبلی مهم ترین رقیب ما در این مسابقات تیم اردن خواهد بود.

مظفر با اشاره به اینكه فوتسال و فوتبال زنان در منطقه غرب آسیا رشته هایی جوان و نوظهور هستند،گفت:تمامی این تیم ها رشد سریعی در سالهای اخیر داشته و دارند و لذا سطح بیشتر این تیم ممكن است از مسابقه ای تا مسابقه دیگر كاملا تغییر كرده باشد و این مساله ای است كه قابل پیش بینی نیست.

وی این وضعیت را موقعیتی خطرناك برای تیم های شركت كننده در رقابتهای غرب آسیا عنوان كردو گفت: ما با تمام قدرت و آمادگی در این رقابتها شركت خواهیم كرد و هدف اصلی و نهایی ما كسب عنوان قهرمانی این رقابتها است اما باز هم تاكید می كنم هیچ اطلاعاتی از این تیم ها و روند رشد آنان نداریم لذا ارایه تحلیلی از وضعیت آنان در حال حاضر غیر ممكن است.

1828**1440





:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: